Liten valltripp

I morse kom Monica och mötte upp mig och vi tog bilarna upp på vallarna.
Vi ställde en bil på Nyvallen och åkte ner till Sellbergsvallen för att gå upp
på Nyvallen och hämta bilen.
Det är  ju så härligt att gå där uppe och än så var höstfärgerna fina. Jag får en sån ro i kroppen när
jag går i skogen, allt annat känns oviktigt.
Eller ja.. idag var vi ju faktiskt ganska björnrädda ett tag. Men tycker faktiskt att vi är duktiga som trotsar det och går! Man slappnar ju av efter ett tag.

Det gick ju ganska fort för oss att gå upp så vi gick ner till Nyvallssjön och satte oss en sväng. Korten är knäppta där!

Monica och Posh!


Försökte få till ett fint kort på mig och Dino men det är ju inte så lätt..


När jag kom ner på Ede igen mötte jag upp fina Susanne på 11:an för att äta lunch. Hon åker till Usa i slutet av den här veckan och blir borta i två veckor! Och jag blir inge avis...
Hursom så åt vi deras goda kebabsallad med fetaost och starka såsen. Mums!!

Sen har jag bara slappat- sovit middag, gjort äppelkaka och solat solarium.

Jo faktiskt! En bra sak har jag gjort, varit  och satt upp lappar här i trapphusen om att jag vill ha hundvakt. Men det var alldeles för få så Jörgen ska göra några fler åt mig.

Nä nu ska jag hopp i säng!

Natti, natti

Kommentarer
Postat av: Emma

nu känner ja mig lite korkad, men inte är de där din syster va? :P

2009-10-28 @ 11:44:36
URL: http://tcd.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0