Busdag

Idag har det varit full fart. I morse åkte vi och plockade upp Emma och Lykka för lek och bus på järnvägen. Men med två hönsiga mattar blev det att leta sig in i skogen ;)
Idag var det mer jämt mellan hundarna, både i lek och storlek. Jag tyckte Lova var så liten sist vi var dit. Liten och ettrig.  Apropå hönsig...

Det var full fart i leken och Emma filmade men jag duger ju inte till att lägga in filmen här på bloggen så ni får hålla till godo med lite dåliga kort. Så kallt idag så man hade inget tålamod att knäppa och för den delen är det inte lätt att hinna med :)
 
 
 
 
Senare så åkte vi ner till Jillsan så Lina fick hälsa på Lova och det var uppskattat från bägge håll.
Från Jill åkte vi till Malin och grabbarna och det var full fart, tjo och tjim. Jättebra, jag vill så gärna att hon ska vänja sig med barn. Tokrädd att det ska bli fel.
 
Efter den här dan så blir det nog bara en klapp i arsle och i säng :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Dom är ju bara för toksöt :)
Jag tror knappast att du kan göra fel, min vän.

Svar: Ojoj, om du bara visste vad som utspelar sig i ett sånt häringa huvve ;)
dinolito.blogg.se

2013-04-18 @ 14:18:53
URL: http://lilianandcompany.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0