Heaven

Idag har Lova varit i heaven, hästbajsheaven!
 
 
Mamma, jag och Lova åkte nämligen ner till Söderhamn för att hälsa på Monica och Maja. Vi fick börja med att hämta Majsan på hopptävlingar och då hade ju Lova "turen" att lyckas smoska i sig hästskit. Mums!
 
Hon fick ju även kika på hästar och lite andra hundar men det imponerade inte stort, inte när det fanns bajs ;)

 
Hemma hos Monica var det mest bus men hon uppförde sig väl.
 
 
Och under bilturen så undrade jag ibland om jag ens hade en hund i bilen, låg tyst och lugnt hela tiden
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vist är det kul :) Va hundvakt häromdan och hittade väl Easy på dyngstan i värsta hästpiss pölen. Ja. du kan ju tänka dej hur hon såg ut. :)

Svar: Haha, ja jag kan tänka mig hur VITA Easy såg ut :D
dinolito.blogg.se

2013-04-14 @ 21:36:56
URL: http://lilianandcompany.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0