Egon..

Min syster Monica har tvättat åt vår pappa i några år nu. Och med all rätt så tycker hon att jag kan ta den nu när jag ändå har tvättstugan. Det är ju ändå så lite, bara en maskin.. Han bor ju nästan bredvid tvättis..
Det är ju inge jobbigt alls..

Men VARFÖR, varför tycker jag att det är så jäkla besvärligt?!

Var tvungen att ringa Monica och undra vad det är för fel på mig! Hon är nämligen inte lika bekväm som mig när det gäller sådana saker.. Hon ställer alltid upp och hjälper alla..

Men nu har jag tvättat och överlämnat tvätten till pappa och avtalat en ny tvättid!
Och jag känner mig som en god dotter..

Tänk att Tage har en sån duktigan unge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0