Shopping

Igår var jag och Uffe på IKEA. Vi åkte hemifrån vid halv nio och jag tänkte väl att jag skulle vara hemma igen vid tretiden.. mm..

Fast man vet vad man ska ha och det inte är mycket så tar det tid! Och efter så var vi på Rusta, Claes Olsson, Ica Maxi och Jula!!

Nu ser det lite mer bebott ut här hemma. Jag har handlat upp lite orange detaljer till hallen och tavellister att sätta foton på.
In till vardags har jag köpt en stor tavla som hänger ovanför byrån. SNYGGT!

Lite senare kom Ellen till mig, vi satt och drack vin och pratade ganska länge. Tror nästan klockan var lite efter tolv..

Nu måste jag packa vidare Maggi och jag ska ge oss upp på vallarna och gå! JIPPIE!!!!

Tjing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0