Skapa dagen!




Igår morse låg jag länge i sängen, jag ville inte/orkade inte kliva upp. Allt kändes så meningslöst! Men till slut kom jag fram till att det inte var nån mening att ligga där och tycka nå mer synd om mig! SÅ jäkla jobbigt!!

Nu är det dags att börja leva efter min tatuering... Det här går ju inte! Jag kan visst tycka att det är jobbigt, jag kan gråta och jag kan vara arg men jag måste fortsätta leva. Det ger inget att bara älta och älta, jo det ger jävligt ont i magen! Måste försöka fixa saker i stället.

Så  när jag väl kravlat mig upp ur sängen så gick jag en sväng runt kyrkan innan jag tog tag i tvätt och städning av lägenhet! Sen tog jag det bara lugnt och mös hela dan! Var upp till mammi och fick smaka på en god päronlikör (ska köpas hem), tittade på sista Johan Falk och somnade rätt tidigt.

Idag har mamma och jag varit ner till Monica i Söderhamn och fikat. När jag kom hem så åkte jag ner till Svenerik och Majbritt, kändes riktigt bra att träffa dom. Jag har inte varit där sen jag flyttade.
Jörgen och Felix kom dit innan jag gick hem så vi bestämde att jag ska åka och lämna Dino hos honom i morgon kväll. Sen får han stanna där till torsdag kväll..  Kul för honom att få leka lite med taxametern!

Nu sitter jag här och dricker vin och äter ost och kex! Jag är nämligen ledig i morgon för jag börjar mitt nya schema på Tisdag. Eller ja, nu första två veckorna kommer det vara lite byten hit och dit för jag ska på kurs nästa helg.

Ha det bra och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0