Koppeltvång

Näjje!! Jag vill inte gå på nån sablans koppelpromenad...
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Men sötnöt :)

Svar: Men eller hur :)
dinolito.blogg.se

2013-04-13 @ 16:40:09
Postat av: Sandy

Vågavägrakoppel ;) Nu måste ni komma hit och leka nån dag när Hexa är på ensam kvist. Hon tycker inte att Java är tillräckligt lattjo! Kram.

Svar: Ja mer än gärna Sandy, hör av dig när det passar du. Lova är galet leksugen :)
dinolito.blogg.se

2013-04-13 @ 16:44:06
URL: http://www.myramarkens.n.nu
Postat av: Emma

Hon är väl för söt :D Har en liknande bild på både Maxi och Mulle, fast dom vill inte gå från korvtant (svärmor) ;)

Svar: Hon är ju så kul, hon bara pladoskar ner sig :)
dinolito.blogg.se

2013-04-14 @ 09:27:25
URL: http://www.tcdfoto.blogg.se
Postat av: Sandy

Jag kan säga såhär... Jag hade glömt (eller förträngt:) hur omständigt det är att gå koppelpromenad med valp! Här ute i obygden är ju sällan nödvändigt med koppel på- men jag och Hexa tog en promenad till grannen igår, ca 100 m. Tror det tog oss styvt 15 minuter. Det var allt från hopp&studs, grisnit, bita på kopplet, gå under mattes fötter etc. så jag var lite svettig när vi äntligen var framme;) Så dags att börja träna på detta mao! Din pipa har kommit btw;) Du kan väl ta den när ni kommer hit på lekdejt... Ska kolla när det passar... Kram.

Svar: Haha, känns igen! Känner att jag måste vara utvilad och glad när vi ska utpå. Ibland blir jag alldeles nervklen och vill helst ta henne i famn och gå hem men tack och lov så har jag ju tennisarmen så jag får ju inte ;) Blir bra det, hör av dig. Kram
dinolito.blogg.se

2013-04-15 @ 09:20:07
URL: http://www.myramarkens.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0