Ny familjemedlem <3

 
 
För inte alls länge sen föddes tanken på att jag skulle skaffa mig en ny hund. Jag har sagt hela tiden efter jag miste Dinohunden <3 att jag skulle skaffa en ny när jag slutat träna så mycket. Nu har jag fått tennis och golfarmbåge för andra gången på ett år och då tog jag beslutet att dra ner på träning.
Mitt hundval lutade åt jaktlabrador men så råkade jag hamna hos Sandy som har Myramarkens Golden Retriver och en kull på 4 veckor och där såg jag Lova och blev käääär <3
Efter mycket om och men, trixande med hundvakter och semestervikarier, så beställde jag en valp och 4 veckors lång väntan började. Jag som från början hade tänkt planera det här noga och kanske med lite tur kunna köpa en om ett år men - oops...
 
 
Här är Lova och en glad Maria strax innan hemgång från Myramarkens igår. Jag var så lycklig och glad igår när vi åkte hem så jag hade fullt upp med att inte gråta. ÄNTLIGEN!
Ser så fram emot att lära känna denna lilla vovve!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0