Premiär

Ikväll åkte vi till Järvsö brukshundsklubb för första gången. Spännande att få träffa och titta på andra hundar. Det var inte allt för mycket folk, det har väl inte kommit igång än. Tror att det var en kurs på gång där idag.
 
 
Jag försökte träna lite på kontakt och gå lite någorlunda i koppel... Inte det lättaste :)
 
 
Tror hon surade lite när vi skulle åka hem. Lite onda ögat sådär :)
 
 
Och så kan jag berätta att jag ger gubben i huset bakom mig onda ögat lite då och då. Han har en förmåga att skrika på Lova så fort hon är på väg att sätta sig att kissa på gräsmattan så hon låter bli att kissa. Då kan jag gå med henne huuuur länge som helst och givet så kommer det en kiss inne..
Alltså han skriker inte för att vara dum, han blir glad när han ser henne. Tror jag..

Kommentarer
Postat av: Emma

Äntligen är ni igång ;)

Svar: Haha, ja äntligen ;)
dinolito.blogg.se

2013-04-25 @ 19:25:38
URL: http://tcdfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0