Skogstur..

Igår stoppade jag in brorsan och Lova i bilen och åkte till början på Sjuvallsleden för en liten tur. Älskar att vara i skogen men är "lite" björnrädd. Nu har ju vargarna också kommit.. hua. Men då är det ju bra att ha med sig en Ulf ;)
 
Älskar Sjuvallsleden <3
 
 
 
Hur långt Lova sprang kan man ju undra. Tredubbelt så långt som oss kanske? Full fart!
 
 
Och hur mycket det fanns att nosa på? Smaka på? Harpluttar är smaskens :/
 
 
Jagandes efter Uffe..
 
 

På vägen tillbaks sprang hon före och passade på att ta små vilopauser. Då passade matten på att ta lite fina kort :)
 
 
Efter hemkomsten var det ett litet skogstroll som sov läääänge! Det stora skogtrollet tog och bakade bullar hon :)
 
Jag testade tidigare på dan hur hon reagerade på metallapporten. Jag har ju Dinohunden i huvudet och han var inte lätt. Eller jo, det var han ju när jag kom på hur jag skulle göra.;) Men hur som, Lova stoppade in den i munnen och sprang lyckligt iväg. Bra hund!! =))))
 
 
Förrsten, ge mig en ny kamera. En systemkamera. Många bra objektiv vill jag ha till.
Behövs?!
 
 
Tack! ;))
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandy

Haha... ja det behövs! Inte lätt att fånga dessa gyllene bärare på bild;)

2013-05-06 @ 10:26:43
URL: http://www.myramarkens.n.nu
Postat av: Emma

Finaste lilla Lova!!!
Å Gulligast i världen med metallen!!!
Jag måste komma snart igen, å då tar jag med min systemkamera ;)

Svar: Ja skynda! ;)
dinolito.blogg.se

2013-05-11 @ 18:53:20
URL: http://tcdfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0