Jobb

Det blir ju inte så mycket bloggat nu, jag lämnar datorn på jobbet. Känns inte som om det är nån mening att ta hem den. jag åker hemifrån 6,15 och kommer hem 20,30 och 21,00 ligger jag i sängen och försöker sova..

Igår var M-O och jag i Sundsvall och lagade bil, IKEA, Media Markt och på Max. Vi åkte 7,30 kom hem 19,30 så man var skapligt mör när vi kom hem.
Annars så händer det inte så mycket. Försöker jobba vidare på beach 2010, går på gymmet när jag är ledig mitt på dan.

Dino han trivs som fisken i vattnet hos sin nya hundvakt, Ellen. Där får man minsann sova i soffan..
Han vill nästan inte följa mig hem på kvällen. Det är ju inte nå annat än skönt!!

Tjing, tjing

Kommentarer
Postat av: Nettan

Gud vad kul att höra att det funkar bra med Dinos nya hundvakt.

2009-11-05 @ 23:24:13
URL: http://nettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0