kurs

Ligger i sängen nu och ska försöka titta på "Oskyldigt dömd". Tror att det är tredje gången jag försöker se det här avsnittet, somnar ju! Hela tiden, hinner väl se en tio minuter :-)
Ska jobba i morgon sen är jag ledig till och med torsdag.

Kursen i helgen har varit så givande. Både för mig och Dino.. Nu är jag så jäkla sugen att träna med honom. Jag blir så uppåt när jag varit på kurs, taggad, och jag märker på Dino åxå, han "växer".
Vissa moment har mognat nu när han träningsvilat, det blir ju ofta så. Vad fint det lät när jag sa att han "träningsvilat", och inte varit åtsidosatt :)
Jag ska ta och skaffa mig en träningsdagbok åt honom så jag kan lägga upp träningen lite bättre, lite ordning på momenten. Försöka träna en stund varje dag när jag är ledig. Får nog så lov att anmäla mig till en tävling helt enkelt, annars skjuter jag ju upp det hur länge som helst.

Nä måste jag börja titta!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0