En perfekt dag!

Började att jag vaknade och bara kände mig så lugn! Låg kvar i sängen och kollade genom datorn, drack en kopp kaffe och en smoothie.

Sen hoppade jag upp och gav mig ut på en joggingtur med Dino. Vi sprang runt Sunnansjö, det är märkligt vad fort man tappar kondisen.. Man ska nog försöka att underhålla den, blir så jobbigt annars..

När vi kom hem igen la jag mig i badet och mös en stund och kom fram till att jag bara skulle tillbringa dan här hemma. Hade tänkt att åka på lite shopping med Monica men kom fram till att jag behöver snåla lite på pengarna. Det har ju gått lite extra nu när jag flyttat och så..

På eftermiddagen har jag vilat, varit ute med Dino, kollat lite på web-tv och väntat förgäves på Linus...


Men sen fick jag lite energi för att träna Dino på vad vi jobbat på i helgen så vi gick ut i parken och tränade en stund. Jag körde lite fotgående och inkallning med ställande och läggande. det gick faktiskt helt ok, nöjd!
Har även kört lite vittringsapport här inne och han börjar på att vara med på noterna.

Här är Dino på väg in i klassrummet i Järvsö i helgen!




Nu har jag varit ute en sväng i friskluften och har en äppelkaka i ugnen...

Vilken bra dag va?


Kommentarer
Postat av: Emma

Kanondag :)

2009-10-29 @ 15:15:25
URL: http://tcd.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0