Goda grannar..

I går när jag kom hem vid åtta så hörde jag att det poppades från lägenheten över mig. Med tanke på att det var lika kvällen före så tänkte jag att jag skulle kolla från vilken dörr det lät ifall jag skulle gå upp och säga till. Jag vände redan i trappan för på dörren satt det en läskig lapp där det stod (ungefär):

Nästa människa som gör hemfridsbrott i min lägenhet, går in utan att jag
bett om det, får skylla sig själv!!

Hu!

Jag gick ner till mig och stoppade in öronpropparna...

Sen har han tittat på tv hela natten, hört den varje gång jag vaknat inatt!

Han tittade fortfarande när jag gick till jobbet...

Gäsp..


Kommentarer
Postat av: Emma

hmmm, läskig typ..

2009-10-22 @ 12:23:25
URL: http://tcd.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0