Helg

Nu har jag jobbat klart för den här veckan. Jag har nu jobbat mina första tre dagar med långskift 7.00-19.00. Det känns riktigt bra. Dagarna går fort och jag är ledig mellan kl 16-19. Då passar jag på att gå på gymmet, så nu har jag varit där i tre dagar i följd, träningsvärk.. Körde maskin två dagar och löpbandet en dag!


Jag har inte använt pulsklockan den här veckan, har svårt med stress nu och jag vill ju upp i vissa siffror när jag har den på. Men nästa vecka kan jag nog inte hålla mig, då åker den nog på..


Det är knepigt vad mycket det gör på humöret att träna, känner mig mycket gladare nu. Det gör nog sitt att jag solat åxå..


Nu ska jag leta mig till sängen, har pratat i telen över en timme med Marie. Riktigt kul har vi haft, mycket tok :) Känns att jag mår så mycket bättre!

Natti, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0