hundkurs!

Har fryst nånting så fruktansvärt idag! det har ju snöat hela dan och jag var ju så smart och klädde på mig gummistövlarna innan jag åkte.. Men det har varit så roligt! Fattar inte att jag inte varit dit på så länge, gillar människorna på Järvsö brukshund klubb.

Dino har varit så duktig! Vi har jobbat mycket med kontakt och det är ju då han får glänsa ;) Än mer nu när han inte fått jobba på så länge, kan nog inte titta mer på mig än vad han gör nu. Jobbba, jobba, snälla!? Men han tar slut väldigt fort, svårt att hålla koncentration

Nu ska jag sätta mig i ett varmt bad och tina upp. Sen kommer Monica och Carina och då ska vi äta skaldjurspaj och sen gå på Engmans.

Ses!

Kommentarer
Postat av: Emma

vad kul att du haft de bra trots frysning :)

2009-10-24 @ 17:47:22
URL: http://tcd.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0