Mat

Har just gjort fyra matlådor så nu behöver jag inte laga nå mer mat den här veckan.. Jag åt en fruktsallad med grädde till middag och ska göra lika i morgon. Min tanke är att jag ska lägga så lite tid som möjligt i köket på veckorna. Ganska skönt att inte behöva ta hänsyn till någon, bara stoppa i mig nåt lätt..

Antagligen ska jag börja jobba nytt skift nästa vecka. Jobba sju dagar och vara ledig i sju dagar. Det blir nog bra men ovant kan jag tänka mig. Göra 80 timmar på en vecka..

Nu ska jag gå en kvällspromenad med Dino och sen hem i säng! Låg vaken natten som var! Många tankar i omlopp.. 
Mycket nytt i mitt liv nu.. Men det blir bra i slutändan!
 
Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0