Mys

Sitter och myser i sängen med en kopp kaffe, ska snart kliva upp och gå ut med Dino. Det känns bara så bra att sitta och ta det lugnt..

Sen ska jag ta stavarna och gå runt kyrkan med Dino, ska fortsätta med att motionen fast jag är ledig. Jag ska! Jag ska! Jag ska!

När vi gått skulle jag behöva träna Dino lite. Eftersom vi ska på kurs i helgen skulle han behöva bli av med lite energi. Han är ju så jäkla understimulerad nu så jag skäms! Hans träning är ju det första som fått stryka på foten..

Men nu ska det bli nya tider! Trean, here we come!!
Fast Emma.. Vi hinner inte med "din" tävling, men vi kanska kan komma till en annan så vi kan ses!




Ha det!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tävlingar finns det gott om :)

Å nog kan vi kanske ses utan tävling oxå ;)

2009-10-23 @ 11:11:04
URL: http://tcd.zoomin.se
Postat av: Emma

Är det inte jag som tagit de kortet förresten? :P

2009-10-23 @ 11:11:40
URL: http://tcd.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0