Nyklippta!

Nu är vi korthåriga! Märta klippte en hel del på mig, vi ändrade frisyr lite. Ja det gick fast jag är så korthårig och det måste växa lite innan det är klart..
Jag hade nånting i hårbotten och fick ett specialschampo för det, nu får jag hoppas att jag slutar tappa hår! Hon trodde att det var för att jag mått så dåligt en tid, stressat. En del blir tjocka, en del blir smala och en del tappar hår, på nåt vis visar det sig att man mår dåligt sa hon. Och det är ju sant..

Dino fick stå ut med att jag klippte hela honom med sax för klippmaskinen funkade inte. Han hatar verkligen när man klipper honom. Han skakar och ser olycklig ut men det är bara och bita i hop och inte låtsas om honom..
Men nu är han riktigt fin, väldigt lik en jaktspaniel. Jag har klippt mer än en dm, hela honom utom på ryggen typ...
Till och med öronen:)

Nu ska jag skölja ur min toning och se hur det blev.

Natti!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad duktig du är som fixar att klippa han själv :)

Kotr på dig å han vill vi se :)

2009-10-30 @ 11:19:35
URL: http://tcd.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0