Nyttig kladdkaka :(

I dag har Nettan varit hos mig! Jag blev så glad att hon kom, kul att få prata lite. Eller lite.. blev nog kanske en fyra timmar :)

Dom som känner mig vet att jag är snål på det söta men idag blev jag så glad att jag bjöd på kladdkaka;-) Tokigt att jag är givmild just den dan när jag har exprementerat.. Inte så lyckat att göra på dinkelmjöl och råsocker. Riktigt illa faktiskt!

Har även lagat mat. Fixat mat åt mig för hela arbetsveckan och gjort Tortellini åt Linus som han kom hit och käkade plus att han fick med sig massor hem. Tror och hoppas att han blev glad!

Är kul när han kommer hit! Jag saknar min unge!

Nu ska jag åka till Klubbo, hej då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0