Surblogg!

Allvarligt så har jag inte mått nåt vidare och då är det inte så kul att skriva. Den här bloggen skulle ju vara en gladblogg om mig, min hund och träning av mig och hund. Men så har det ju inte blivit exakt, har ingen lust att träna Dino och har ingen lust att träna mig. Enda jag har lust med är att äta, äta massa jäkla glass och godis. När jag äter massa socker så sover jag dåligt, och hur blir man på dagarna när man sover dåligt? Ja inte glad i alla fall.. Till på köpet har jag börjat med kaffe! Sover man bättre då? Näe..

Det är inte flytten hit som är det jobbigaste. Jag trivs i lägenheten och är nöjd. Men det är massa förändrinar för mig nu, på många olika plan. Förändringar som inte är klara än så jag vet inte hur allt kommer se ut. Sånt är jobbigt, det går inte planera nåt.
Sen är det människor i min närhet som mår dåligt och det känns ju också.. Önskar man kunde ta bort det onda..

Men jag har ju lite positivt också, trot eller ej!!
Jag har flyttat klart sakerna från Klubbo! Ska bara dit en sväng och titta genom huset ifall jag glömt nåt!
Jag har köpt ett vapenskåp, Jörgen och Jimmy hjälpte mig hit med det igår. Så nu har jag fått hem bössan.
Sen kan det vara nåt annat glatt som hänt mig, men det kommer jag fan inte ihåg nu för jag är så jävla sur!!
Sur/ledsen..

Men det läre väl vända nån gång? Kanske när allt blivit bestämt, när jag vet hur allt ska vara..

Hej från surhöna



Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas allt blir klart snart så du får må bättre.

Kram

2009-10-11 @ 08:15:55
URL: http://tcd.zoomin.se
Postat av: Nettan

Upp med hakan Maria. För snart vänder det. Jag lovar.=D Kram på dig.

2009-10-11 @ 13:46:25
URL: http://nettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0