Crea Diem

Det här var väl inte min tanke direkt.. Men nu sitter jag här och undrar var det gick fel. Jag tänkte ju vara två resten av livet..
Men nu blev det inte så och då är det lika bra att göra det bästa av det!
Nu ska jag bo in mig i min fina lilla lägenhet så den blir hemma. Det är mycket som ska in på 38 kvadrat! Det är otroligt hur mycket man samlar sig..
Jag ska lägga mer tid på att träna Dino och mig själv, det har ju inte blivit mycket av det på sista tiden.
Tänkte åxå försöka få lite tid till att blogga=)

Det här kommer att bli bra!

Skapa dagen!



Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer bli kanon!!!

Kram på dig!

2009-09-22 @ 12:27:10
URL: http://tcd.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0