Trötter

När jag var yngre kunde jag sova/somna till vilket oljud som helst. Det är slut på dom tiderna nu! Vaknade 4 i morse och då hörde jag att nån pratade, då var det kört! Det var inte högljutt, det är jag som är överkänslig=)  jag blir stressad på nåt sätt och då är det omöjligt att somna. Ni förstår vad kul Linus hade när jag jobbade på Charken och började 5 på mornarna... Tyst klockan 8 på kvällarna..

Igår var jag och tömde det sista i huset, fast man kommer ju på saker man glömt i alla fall. Typ foton i datorn..
Nu är det bara att hugga tag i garaget och det känns inte lika stressat.

När jag kom hem så kom snälle Ulf hit och hjälpte mig med datorn så nu har jag typ Office och så kan jag arbeta med mina foton. Han är bra han=)

Nu sitter jag och äter frukost efter en promenad med Dino runt Sunnansjö. Ska bara dammsuga av golvet och diska undan sen åker jag på jobbet.

Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Du hinner med så mycke du :)

Fast ja, vaknar man kl 4 så.

2009-09-29 @ 11:55:20
URL: http://tcd.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0