Söndag

Har haft en riktigt bra dag idag! Inte en dag som det hänt en massa på utan en dag som jag tagit det lugnt och gjort saker som jag haft lust med.

Började dan med en promenad runt kyrkan och sen en god frukost med tända ljus. Vilade lite och sen tog jag bilen och åkte ut en sväng. Jag var till Susanne Ö och tittade på hennes nya fina hus. Ska ha ett hus jag med så småningom, när jag hittar ett litet lagomt åt mig. Var även in till Johan och köpte massa ägg på vägen hem, bra det att kunna köpa färska ägg.
Sen åkte jag hem och la mig och vilade igen =)

Det enda "nyttiga" jag gjort i dag är att laga mat, gjort matlådor till i veckan. Jag har bestämt att jag ska laga så lite mat som möjligt på veckorna. Då kan jag göra annat i stället!

Nu på kvällen har jag tagit en till promenad med Dino. Man får gå mycket minsann, ovant!

Jag är nöjd med min Söndag, känner mig riktigt lugn. Annars så har det varit tungt dom senaste dagarna. Allt kommer väl ikapp plus att jag är jäkligt dålig på att stressa. Och jag känner mig stressad av att flytten inte blir klar, det skulle den kunna vara men jag har inte riktigt energin..

Känns bra med en ny vecka nu!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0