Tråklådor!

Va tråkigt det är att packa upp ur flyttlådor! I början är det kul när man har plats åt sakerna och det börjar se bebott ut. Men sen när man måste fundera var man ska lägga varje sak och man börjar lägga på fel ställen för man inte har nån plats är det inge kul..

Köpte ny dammsugare idag. Jag fick köpa en bättre än den som var på rea för dom hade fått hem fel! En vit och fin! I bland har man tur!
Bra var den, när jag hade på starkaste så sög den nästan fast golvet. Det ultimata skulle vara om man bara kunde starta  den mitt på golvet och den sög i sig alla hundhår på egen hand.
Dino är lite stressad här i lägenheten märker jag, flåsar, piper lite och tappar päls. Det blir nog bättre! Annars blir han flintis...

Nu ska jag fortsätta med lådorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0