Present

I dag har Lova varit i Ljusdal och visat upp sig på mitt arbete och för sin blivande hundvakt. Hon ska få komma dit och skolas in lite till veckan när jag ska på akupunktur.
 
Bilåkningen gick idag väldigt bra, skönt!!
 
När hon kom hem kom "morbror" Ulf hit med en present.
 
Glad och mallig Lova.
 
 
Jag utökade hennes försäkring i morse till 40000 kr. Det kostade bara ca 400 kr om år extra och det tycker jag är ok. Den här lilla madammen har ju en förkärlek till att plocka i sig lite (inte alls så lite faktiskt) smått och gott ute. Tror inte sopbilen behöver åka på Torggatan nu i vår faktiskt. Med en matte som kan konsten att måla upp de värsta scenarion så är det lika så bra att ha en bra veterinärförsäkring så hon kan sova om natten.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandy

Men guuud så roligt att du kickat igång bloggen & helt jättefina bilder på lilltrollet! Vilken resa ni har framför er du & Lova- ska bli så kul att följa... Förstår vad du menar med träningsvästen och att man är lite otålig att börja med dessa små, även jag har grandiosa planer för lilla Hexa;) Kram till både dig och Lova.

2013-04-11 @ 22:02:30
URL: http://www.myramarkens.n.nu
Postat av: Åsa

Men var roligt att hitta dej :)
Kram Åsa

2013-04-11 @ 22:57:17
URL: http://lilianandcompany.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0