Vila i frid duvan

Idag var vi 3 valpköpare som träffades hemma hos Sandy. Jag ville att hon skulle visa lite hur vi skulle börja med apporteringen.
Sandy hade tinat upp två duvor som valparna skulle få prova att bära. Hexa massakrerade den första i lyckan att få visa upp den för oss alla. Sen tog vi en ny och Lotus lika lycklig, sen var det dags för Lova och hon blev så lycklig så henne fick vi vara två för att hjälpas åt att öppna munnen på :) Lilla Lykka var ju så duktig och skötsam som vanligt. Nästa gång provar vi med en hund i taget...
 
Vila i frid duvan..
 
Hon visade också med vanliga tygdummies och det provade jag när jag kom hem och det var inga problem alls. Lova hämtade och lämnade ifrån sig villigt i utbyte mot en köttbulle ;)
 
Tyvärr blev det inga kort som det var nåt med idag men ett där man kan se en flock valpar och utsikten från Sandys hus som jag skulle kunna dö lite för att få ha.
 
 
Ett till när Java kommit ut och kollat in sina valpar
 
 
Jag tackar så hjärtligt för att vi fick komma idag och få lite inspiration!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandy

Det var så roligt att ni kunde komma så jag fick träffa er & kottarna lite! kan ju konstateras att viltintresset finns;) de är så fina allihopa att jag blir alldeles glad! Kram till dig & söta Lova.

Svar: Ja de är så fina hela bunten :) Ska bli kul när vi ska träffas alla i kullen.
dinolito.blogg.se

2013-04-30 @ 19:22:38
URL: http://www.myramarkens.n.nu
Postat av: Emma

Haha, stackars duvan ;)
Men kul att ni kommit igång! men ha inte så bråttom, då springer ni förbi mig å Domino :P

Svar: Haha, ja eller hur Emma :)
dinolito.blogg.se

2013-05-01 @ 09:19:13
URL: http://www.tcdfoto.blogg.se
Postat av: Emma

Så fel adress stog i den andra kommentaren :P

2013-05-01 @ 09:19:56
URL: http://www.tcdfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0