Gruv..

Jag gruvar mig. Jag gruvar mig så in i bomben för att Lova ska växa och bli för stor för att mysa med mig i fåtöljen och kunna ligga i mitt knä när jag sitter på en stol. Det är ju så pysigt. Jag övertalar mig själv var dag att hon inte ska få ligga i sängen. Tror inte jag är sugen på det nästa vår :)
 
 
Däremot så längtar jag tills hon byter ut sina sylvassa tänder..
 
 
Men faktiskt måste jag säga att hon inte alls är så omöjlig och ska bitas allt för mycket. Hon har lugnat sig en hel del sista två veckorna. Fast de gånger hon får tag gör det ont! Den här gången var det jag som fått fart på henne med en kampleksak och hon skulle ta omtag.. AJJE :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Myspys i fåtöljen :)

Svar: Jaaa, jag får väl köpa mig en soffa sen då :)
dinolito.blogg.se

2013-05-11 @ 18:50:49
URL: http://tcdfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0