Provsök..

Har tragglat på med sitt, ligg och lite fotposition med Lova en tid och jag tycker att det har varit segt och mest trams över köttbullen. Hon har gjort det jag bett om/visat men hon har liksom inte varit medveten tycker jag. Jag har tänkt byta till annat godis som inte är full lika gott.. Men i morse så testade jag ligg med leksak och lite kamp som belöning - PANG TJONG vad hon la sig fort! Allt jag bad henne om gjorde hon i en jäkla fart. KUL!!
 
Jag var ut i skogen och testade ett litet "sök". Jag la ut två dummies, kvackande och synligt. Men den här lilla madammen har ju sånt galet behov av att smaska i sig mossa och pinnar så det tog överhanden. Hon sprang ut och tänkte hämta men så såg hon en god mossbit eller pinne och då kunde hon inte hålla sig :)
Jag låter det vara ett tag tänkte jag.
Hon måste väl ge sig i smaskandet?? Ja annars blir jag då olycklig.. Ja även hon, magen är ju inte alltid som den ska när hon äter så mycket tok. Tips?
 
Igår var jag hundvakt åt Lykka några timmar. Oj vilken fart det var här hemma då. De tyckte det var så kul. Full fart i stor sett hela tiden.
Nån som testat att gå koppelpromenad med två tolv-veckors valpar? Ojoj, INTE lätt! :)) Eller ja, koppelpromenad var väl att ta i - en pink på gräsmattan försökte jag få till :)
 
 
Ja här gör vi tydligen helt som vi vill nuförtiden, två hundar i fåtöljen... :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0